Φανερά δυσαρεστημένος είναι ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Τσουμάνης με τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να καταψηφίζει το μνημόνιο 3.

«Ψάχνω να βρω το δημοσιογράφο που το έγραψε, αλλά δεν εμφανίζεται πουθενά. Μου λένε συνέχεια ότι είναι σε συσκέψεις, αλλά, πού θα πάει, θα τον πετύχω» διευκρίνισε στη Ζougla.gr o βουλευτής Πρέβεζας.

«Εγώ είμαι αναπληρωτής γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Είναι δυνατόν να μην ψηφίσει ο γραμματέας και να βάλει το κόμμα και τον τόπο σε περιπέτειες; Ε, ναι και θα ψηφίσω, ρε γαμώ το μου!», είπε ο Δημήτρης Τσουμάνης απαντώντας σε όσους τον ήθελαν τις τελευταίες μέρες στο στρατόπεδο των “ανταρτών” της Νέας Δημοκρατίας. «Να πάω σπίτι μου, να φύγω. Και όχι να έρθω εγώ να καταψηφίσω. Δεν γίνονται αυτά, βρε παιδιά» σχολίασε θυμωμένα ο Πρεβεζάνος νεοδημοκράτης. (πηγή: www.pamepreveza.gr).

Υγ. Να το έχετε(-ουμε) υπόψη σας (μας), να τον ξαναψηφίσετε(-ουμε) και πάλι στις επόμενες εκλογές. Όλοι εσείς οι μισθωτοί με τους πετσοκομμένους μισθούς, όλοι εσείς οι συνταξιούχοι με τις κουτσουρεμένες συντάξεις, όλοι εσείς οι νέοι άνεργοι, όλοι εσείς οι επαγγελματίες με τα λουκέτα στα μαγαζιά σας, όλοι εσείς οι ασθενείς που βρίσκετε τα νοσοκομεία ανίκανα να σας εξυπηρετήσουν, όλοι εσείς που σας κυνηγάει η εφορία με χαράτσια, φόρους κ.λπ., λες και τα χρωστάγατε, όλοι εσείς που χάνετε τα σπίτια σας από τις τράπεζες, όλοι εσείς που θα κρυώσετε αυτό το χειμώνα, όλοι μας.

ΔιΠ

